otrdiena, 2015. gada 18. augusts

UZMANĪBU!

Cienījamie pedagoģi!
Pedagoģiskā sēde notiks 25.08.2015. plkst. 10.00 aktu zālē.
Skolas pieņemšana notiks 26.08.2015. plkst. 11.45.
Svinīgs pasākums, kurš veltīts Zinību dienai, notiks 01.09.2015. plkst. 10.00 skolas sporta laukumā (slikto laika apstākļu gadījumā - Zilajā sporta zālē).
Ar cieņu, Svetlana Meiere


3 komentāri:

  1. Sveicināti un sveicināti Spotcap globālo aizdevumu pakalpojumos. Mans vārds ir Klaudija Kleina, es esmu aizdevējs un arī aizdevumu konsultants.

    Vai jums ir nepieciešams finanšu atbalsts? vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir apstiprinoša, es ieteiktu jums sazināties ar manu firmu, izmantojot | spotcapglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 | un jūsu kontā ir aizdevums 24 stundu laikā, jo mēs piedāvājam izcilus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevumu pakalpojumus (individuālais aizdevums, biznesa aizdevums un daudzi citi), mēs piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro. Mans uzņēmums palīdzēs sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevuma produktu klāstu.

    Mēs zinām, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām ir nepieciešams risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti iegūt kapitāla aizdevumu no savām vietējām bankām vai citām finanšu institūcijām augsto interešu dēļ. likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda un ienākumu attiecība, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresaino bankas apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti - jūs varat saņemt aizdevumu un veikt darījumus jebkurā vietā un vietā, kur jums tas nepieciešams

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumiem / jautājumiem? - Nosūtīt e-pastu uz | spotcapglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 | & Saņemiet atbildi vienā mirklī.

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums un jūs saņemsit aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir jūsu rokās!

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki.
    Tas bija neticami, ka es saņēmu aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Esmu priecīgs, ka saņēmu aizdevumu no aizdevēja, kurš man palīdzēja ar aizdevumu. Es izmēģināju citu pakalpojumu, bet nekad nevarēju saņemt aizdevumu no šiem pakalpojumiem. Daži no viņiem lūgs man aizpildīt daudz dokumentu, un tas galu galā nebeidzas labi. Bet man ir prieks satikt Latvijas pilsoni Sandiju KUPLEŅA kungu. Man bija iespēja saņemt aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Tagad manam biznesam klājas labi, un es vēlos visiem šodien pastāstīt, jo viņi ir ātri, 100% uzticami un uzticami ar 2% likmi. Tagad es atmaksāju aizdevumu, ko saņēmu no Guro Finance Home. Jūs varat sazināties ar viņiem un netērēt savu laiku. e-pasts: sduplens@gmail.com

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki,

    Vai meklējat likumīgu aizdevumu?
    Vai jūsu bankas jums ir atteikušās?
    Viena vai otra iemesla dēļ jums ir vajadzīga nauda.
    Tu esi sirsnīgs un godīgs
    Vai jums ir nepieciešams kredīts, lai nomaksātu parādus, rēķinus vai īstenotu projektu?
    Jums vienmēr ir iespēja.
    Turklāt mēs piedāvājam aizdevumus ātri un uzticami ar gada procentu likmi 2%. Mēs esam uzticami
    Ja jūs interesē, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums tieši.
    E-pasts: lapofunding960@gmail.com

    AtbildētDzēst